Tablica ogłoszeń


Grupa Kreatywnego Pisania to długoterminowy projekt cotygodniowych wyzwań pisarskich z wykorzystaniem writing prompts. Więcej znajdziesz w zakładce "O projekcie".



Temat

Temat na tydzień 129:

To było bardzo kłopotliwe. Nigdy nie miał ofiary, która odniosłaby porażkę w umieraniu.

klucze: klucz, wymiana, akcesoria, niedobre.

Szukaj tekstu

niedziela, 2 grudnia 2018

[120] Neon tożsamości ~ Yanginoku

"Neon tożsamości"



Przechodzę tędy codziennie. 
Przekraczam ten sam próg. 
Odpalam generator mojej wyobraźni. 
Ty zaś... 
Z zaciekawieniem gapisz się w neon przed drzwiami. 
Czytasz piercing, a na zdjęciu maluch z przekłutymi uszami. 
Za moją pracą kryją się inne pokusy. 
Chodź igła też w mej dłoni. 
Ja kreskuję wspomnienia. 
Przechowalnię magicznych mocy. 
I chociaż jak papuga powtarzam swe ruchy. 
Jesteś... 
Moim chodzącym dziełem sztuki.

4 komentarze:

  1. Hej.
    Chyba chodziło Ci raczej o "choć igła też w mej dłoni" ('choć' i 'chodź' sprawiają problem naprawdę wielu Polakom).
    Poza tym... Wow.
    Krótko, ale jest tu i temat, i słowa-klucze, i po prostu scena, która być może przydarza się każdego dnia przed jakimś studiem tatuażu. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafne spostrzeżenie, jednak nie chodziło mi o "Choć" tylko, brakło mi przecinka po chodź. To w odniesieniu do poprzedniego zdania. "Za moją pracą kryją się inne pokusy" Chodź, - zapraszam Cię. Igła też w mej dłoni , na zasadzie skojarzenia do uzależnienia, narkotyku, który może mieć też z tego tatuażu. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny wiersz😀 kwintesencja pracy tatuazysty. Jestes moim chodzacym dziełem sztuki. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. tak sb sprawdzam komentarze, czy każdy wrzuca itd i widze, ze to moj komentarz pod Twoim wierszem poszedł sie yebac. ta. pieknie. i tak wiesz, co mysle, ale powtorze sie, bo lubie xd nie myslales o tym, zeby zostac tatuazysta? xd to byloby ciekawe. mysle, ze wlasnie Ty masz szanse obdarzac przy tym ludzi moca. np ja dostalabym moc 'trzymaj pysk jak sie wkurwisz' ;D a powazniej. wiersz naprawde trąca te struny co trzeba. wrzuciles wszytskie skladniki do kociolka i BOOM. wyszlo. eliksir z tuszu i magii, smaczny i o rozgrzewających właściwościach. bo robisz czary. piszac o oczywistych rzeczach w nieoczywisty sposob, tworząc dna. i zmuszasz, dsowlonie i naprawde zmuszasz do refleksji, bo siedze i szukam i wiem, ze to nie jest tylko wiersz o dziaraniu. wiec zastanawiam sie, o czym jeszcze. o czym, kurwa, jeszcze. i wtedy eliksir kipi.

    OdpowiedzUsuń